Prowadzenie ksiąg handlowych i podatkowych
Zakres proponowanych przez nas prac obejmuje:
- organizację procesu obiegu dokumentów, który zapewnia szybki przepływ i spójność informacji oraz zgodne z obowiązującym prawem procedury ustalenia kosztów podatkowych i bilansowych,
- opracowanie i modyfikację przyjętych zasad polityki rachunkowości,
- rejestracja zdarzeń gospodarczych;
- prezentacja sytuacji materialnej i wyniku finansowego jednostki;
- monitoring prawidłowości przyjmowanych i emitowanych dokumentów;
- dekretacja dokumentów księgowych;
- sporządzanie wydruków zapisów księgowych, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości;
- ewidencja VAT;
- przygotowywanie zestawień, raportów i wydruków zapisów księgowych, w tym bilans, rachunek wyników;
- analizy dla celów rachunkowości zarządczej i kosztowej;
- ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy CIT i PIT;
- zeznania roczne PIT i CIT na podstawie danych wynikających z ksiąg rachunkowych
- sprawozdania GUS z zakresu finansowo-księgowego;
- ewidencja środków trwałych oraz plan amortyzacji;
- roczne sprawozdania finansowe •nadzór księgowy i podatkowy nad pracami zespołu Klienta,
- przeglądy ksiąg rachunkowych, w tym wyprowadzanie zaległości
- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z UoR
- reprezentowanie Klienta przed organami kontroli