Aktualnie znajdujesz sie na: StartOfertaProwadzenie ksiąg handlowych i podatkowych

Prowadzenie ksiąg handlowych i podatkowych

  • Zakres proponowanych przez nas prac obejmuje:

    • organizację procesu obiegu dokumentów, który zapewnia szybki przepływ i spójność informacji oraz zgodne z obowiązującym prawem procedury ustalenia kosztów podatkowych i bilansowych,
    • opracowanie i modyfikację przyjętych zasad polityki rachunkowości,
    • rejestracja zdarzeń gospodarczych;
    • prezentacja sytuacji materialnej i wyniku finansowego jednostki;
    • monitoring prawidłowości przyjmowanych i emitowanych dokumentów;
    • dekretacja dokumentów księgowych;
    • sporządzanie wydruków zapisów księgowych, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości;
    • ewidencja VAT;
    • przygotowywanie zestawień, raportów i wydruków zapisów księgowych, w tym bilans, rachunek wyników;
    • analizy dla celów rachunkowości zarządczej i kosztowej;
    • ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy CIT i PIT;
    • zeznania roczne PIT i CIT na podstawie danych wynikających z ksiąg rachunkowych
    • sprawozdania GUS z zakresu finansowo-księgowego;
    • ewidencja środków trwałych oraz plan amortyzacji;
    • roczne sprawozdania finansowe •nadzór księgowy i podatkowy nad pracami zespołu Klienta,
    • przeglądy ksiąg rachunkowych, w tym wyprowadzanie zaległości
    • sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z UoR
    • reprezentowanie Klienta przed organami kontroli